Te-ai angajat de curand? Ti-ai gasit jobul mult visat si vrei ca totul sa fie bine? In acest caz, este necesar sa tii cont de anumite reguli de bun simt, reguli pe care daca le vei respecta, o sa constati ca cei din jur isi vor forma o impresie placuta despre tine si nici nu vei avea probleme cu managerii sau colegii.

Pentru a afla care sunt cele mai importante lucruri de care trebuie sa tii cont la serviciu, citeste acest articol pana la final si vei informatii extrem de utile!

Iata care sunt regulile de respectat la serviciu!

  1. In primul rand, trebuie ca din primele zile sa dai dovada ca esti o persoana foarte organizata. Chiar daca vei afla foarte multe informatii si ti se vor face training-uri pentru a te integra cat mai bine, este necesar sa iti notezi absolut totul, astfel incat sa nu uiti anumite lucruri si sa gresesti. In acest mod, vei fi vazuta foarte bine de catre cei din jurul tau. Bineinteles, si biroul tau trebuie sa fie aranjat si sa nu lasi niciodata aruncate tot felul de hartii, pentru ca vei fi mustrata.
  2. Apoi, trebuie sa pastrezi intotdeauna curatenia dupa tine, indiferent ca vorbim aici de baie sau bucatarie. Fara indoiala, compania are in ambele incaperi produse speciale, asa ca, in cazul in care ai nevoie, foloseste-le. In plus, atunci cand constati ca acestea se termina, nu ezita sa anunti persoana responsabila. De exemplu, pot fi comandate produse pentru curatenia profesionala pe ARLI.RO, intrucat acopera o gama variata: de la mopuri si lavete la detergenti si produse pentru toalete.
  1. Respecta codul vestimentar. Fara indoiala, inca din prima zi ai observat tinutele adoptate de colegii tai. Pentru a nu iesi in evidenta in mod negativ este necesar sa adopti si tu outfit-uri asemanatoare. Astfel, daca ei vin imbracati office pentru ca primiti foarte multi clienti zilnic la birou, atunci si tu va trebui sa uiti de jeansi si tricouri cand mergi la job.
  2. Tine cont de modul de adresare folosit in companie. In unele companii, colegii prefera sa isi spuna direct pe nume, mai ales daca au varste apropiate insa, in altele, modul de adresare poate fi destul de formal. Adapteaza-te si din acest punct de vedere, astfel incat sa nu intampini probleme.

    c
  3. Nu-ti dezvalui salariul! Cu siguranta, ti s-a spus inca de la interviu ca acest aspect este confidential. Incearca sa-i pastrezi acest caracter, chiar daca esti intrebata de colegii tai cat castigi, intrucat pot aparea tot felul de discutii si frustrari. In plus, totul poate ajunge la urechile managerului tau si vei fi pus intr-o pozitie extrem de incomoda.
  4. Asuma-ti responsabilitatea pentru greselile facute. Nu este cazul sa dai vina pe altcineva atunci cand gresesti, mai ales cand esti la inceput si trebuie sa te integrezi intr-un colectiv. Cere-ti scuze pentru greseala si incearca sa fii mult mai atent data viitoare.

Asadar, acestea sunt reguli esentiale pe care trebuie sa le respecti la job, astfel incat sa fii relaxat si sa lucrezi intr-un mediu placut!

Distribuie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *