Lumea se schimba constant. Doar ca, de ceva vreme, schimbarea e mai pregnanta si acum o simtim mult mai direct, exact ca pe o lovitura in centrul de echilibru. Inainte nu constientizam asa puternic toate aceste schimbari, pentru ca le percepeam ca pe o mica ploaie de vara care nu lasa prea multe urme. Doar ca acum mica ploaie a devenit un uragan ce a ravasit ordinea din vietile tuturor. E ca un apel de trezire si ca o aducere aminte ca nimic nu e de o certitudine absoluta si nici batut in cuie.
Acum e timpul in care suntem datori sa ne reevaluam si sa ne fim cu adevarat. Poate asta e ceea ce ne-a invatat toata aceasta perioada. Singura datorie pe care o avem este cea fata de noi insine, nu fata de societate. Prea mult timp ne-am ascuns dupa e bine si asa. Nu trebuie sa fie bine si doar atat, cand poate fi extraordinar.
Fiecare dintre noi are la un moment dat un plan, un vis, pe care le punem uneori in asteptare. Acum e momentul sa incepem sa cautam solutii si sa vrem mai mult de la noi. Brightway® e locul in care e simplu sa inveti. Pentru ca acolo totul se face intr-o maniera profesionista dar nu distanta.
In societatea moderna a comunica inseamna a reusi. Relatiile interumane sunt cele care ne dau imboldul de a merge mai departe, sunt motorul care propulseaza.
La Brightway® ne putem dezvolta capacitatile de comunicare si relationare prin cursuri suport clienti. E un curs pe care cred ca ar trebui sa il frecventeze oricine, deoarece azi mai mult ca oricand avem nevoie sa ne imbunatatim comunicarea.
Ca antreprenori, mici sau mari avem mereu nevoie de clienti, de oameni. De fapt,si afacerea e un microunivers care pulseaza la fel ca si marele univers.
Customer care inseamna grija fata de client deci grija fata de omul care e langa tine. Fiind deschis si avand grija de cel care iti e client, de fapt ai grija de om La cursuri relatii cu clientii se pune accent pe tehnici viabile de comunicare, fidelizare, motivare ( asa vedem ce anume ii atrage pe clienti catre firma pe care o detinem) si gestionare micilor sau marilor nemultumiri.
Indiferent ca esti angajat sau proprietar al unei firme fiecare curs customer care de la Brightway® e ceea ce ai nevoie.
O investitie in cursuri relatii cu clientii e de fapt acea parte care face sa mearga totul bine si astfel devine automat o investitie in tine si in fericirea ta.
Viata e o provocare, un lung sir de intalniri si interactiuni sau de relatii cu clientii de cursuri. Aceste cursuri custom care ne ajuta sa fim atenti nu doar la ceea ce vor partenerii si clientii, ci si la cei de langa noi.
Drumul fiecareia poate fi o cale luminoasa – Brightway® , trebuie doar sa avem curajul sa zicem da provocarii si sa ne intindem aripile.
Articol scris de Laura Strajan