Multe companii folosesc ambalaje personalizate pentru a promova produsele pe care le comercializeaza si nu numai. Cu toate acestea, unele companii nu au resurse proprii pentru imprimarea de ambalaje personalizate si a cutiilor de distributie, motiv pentru care trebuie sa se bazeze pe companii care vand ambalaje speciale.
Pentru multe companii, ambalajele personalizate sunt considerate o utilizare sub-optima a fondurilor de operare. Pentru ei, „ambalarea personalizata” este doar un alt mod de a spune „ambalaj de marca” si, din moment ce clientii stiu deja cine trimite pachetul, considera ca nu sunt utile. In realitate, ambalajele personalizate sunt complexe.
Pentru inceput, „personalizat” nu inseamna doar cutii cu logo-ul dvs. imprimat pe ele. Inseamna, de asemenea, dimensiunile cutiei si ambalajele de protectie, personalizate pentru produsele dvs. In plus, caracteristicile de brand mentionate anterior pot imbunatati perceptia clientilor asupra afacerii dvs.
Ambalarea personalizata poate juca, de asemenea, un rol in satisfactia clientilor. La final, ambalajele personalizate reprezinta o oportunitate unica de a crea o experienta memorabila, pozitiva pentru clienti. Daca sunt clienti noi, acea prima impresie poate conta foarte mult. Nu numai ca economisiti bani, ci creati o imagine de marca mai buna in ochii clientilor. Avand in vedere aceste avantaje, alegerea de ambalaje personalizate merita cu siguranta luata in considerare pentru orice afacere.
Ambalajele personalizate sunt disponibile intr-o varietate de forme si modele pentru a ajuta intreprinderile si organizatiile sa-si impacheteze si sa stocheze produsele lor. In plus, ajuta la trimiterea de produse in toata lumea. Cu toate acestea, avantajele acestor cutii nu se limiteaza la ambalare si depozitare.
Un ambalaj personalizat are un impact extraordinar asupra imaginii produsului, magazinului, evenimentului sau promotiei. Este atat o forma puternica de publicitate, cat si o modalitate de a va pastra brandul in mintea clientilor. Noii clienti sunt expusi marcii, iar consumatorii vor recunoaste logo-ul dvs. atunci cand il vad in alta parte.
In ceea ce priveste pretul, exista o mare varietate de ambalaje personalizate, cu diferite preturi. Indiferent de stilul pe care il alegeti, o afacere care foloseste ambalaje personalizate are un avantaj distinct fata de concurenta.
Desi pretul este, in mod evident este un factor important in luarea deciziei unui furnizor de ambalaje, trebuie sa fiti atenti si la calitate. Alegand ambalaje personalizate calitative, puteti beneficia de print de inalta calitate si de mare productivitate, rezistent la zgariere – pe orice material rigid sau flexibil cu grosime de pana la 5,08 cm (PVC, policarbonat, polistiren, acril, carton ondul, compozit aluminiu, lemn, piatra si multe alte materiale).
Avantajele utilizarii ambalajelor personalizate:
Ajutor pentru crearea constientizarii marcii
Ambalajele personalizate ajuta consumatorii sa se bucure si sa utilizeze produsele companiei. Aceste produse creeaza o legatura intre brand si consumatori pentru a creste consumul in continuare.
In calitate de proprietar al unei companii, obiectivul principal este cresterea vizibilitatii produsului pentru a ajunge la numarul maxim de consumatori si cresterea popularitatii marcii pe piata.
Reducerea semnificativa a costurilor
Cu ambalaje personalizate puteti reduce semnificativ costurile de transport si depozitare. Producatorii pot profita de beneficiile enorme ale gestionarii stocurilor si a usurintei distribuirii produselor prin ambalaje personalizate. Produsele sunt usor de organizat pentru transport si depozitare in magazin.
Siguranta produsului
Ambalajele personalizate garanteaza siguranta produselor si cresc durabilitatea produselor. Ambalajele personalizate ofera mult spatiu pentru a impacheta produsele si a le asigura in timpul transportului.