Compania de produse cosmetice Keune a implinit recent 95 de ani, fiind fondata pe data de 6 ianuarie 1922 de catre chimistul olandez Jan Keune, care crease o formula de permanent la cald, prima de acest fel din Europa.

In numai cativa ani, acest produs olandez a devenit cunoscut in saloanele de coafura din intreaga lume – si nu numai cunoscut, ci si foarte cautat, iar brandul Keune a devenit sinonim cu expresia produse cosmetice ieftine si de calitate.

Cererea era mare, pentru ca in anii de dinaintea Marii Crize (anii 1920 au intrat in istorie ca « anii cei nebuni », pentru ca toata lumea vroia sa se distreze pentru a uita ororile primei conflagratii mondiale) erau la moda tunsorile bob scurte si foarte, foarte buclate.

Chiar si femeile care nu renuntasera la parul lung si-l faceau permanent si il coafau intr.un « faux bob », pentru a fi in tendinte…  Ca urmare, vanzarile de produse Keune au crescut intr-una, astfel incat compania s-a vazut nevoita sa creeze un corp de consultanti de vanzari. Si cum acestia mai trebuiau sa si deplaseze, in 1938 a aparut primul autovehicul destinat consultantilor de vanzari, care avea pe el logo-ul de atunci al companiei.

Dupa cel de-al doilea Razboi Mondial – mai exact, in anul 1950 – Keune a lansat primul lac fixativ pe piata olandeza, iar un an mai tarziu compania a scos pe piata un produs pentru ondulatii permanente la rece. Tot Keune a lansat in Europa primul fixativ cu aerosol, in 1956. In 1977, compania olandeza a creat un nou produs, apreciat de reprezentantii ambelor sexe, care in scurta vreme a devenit foarte cautat in intreaga lume: gelul de par.

Anul care a urmat a fost cel in care a fost lansata pe piata celebra „Linie Neagra”, o gama de produse destinate ingrijirii si coafarii parului. In 1987, Keune – care isi consolidase pozitia pe exigenta piata franceza – si-a inaugurat sediul filialei sale de la Paris.

Trei ani mai tarziu, compania lansa pe piata Tinta Color, o vopsea de par care ofera protectie contra radiatiilor ultraviolete, care afecteaza atat podoaba capilara, cat si scalpul. Formula acestui produs este inovatoare si revolutionara, in compozitia sa intrand proteine extrase din matase naturala, care hranesc parul.

In anul 1996, a fost lansata pe piata gama Care Line, o linie de produse bazate pe ingrediente de calitate si minerale esentiale, benefice pentru par si pentru scalp. In anii care au urmat, Keune s-a extins in intreaga lume: in 1998 si-a deschis filiala americana, cu sediul in Atlanta, Georgia, in 2001 a urmat flilala elvetiana cu sediul la Basel, in 2002 cea belgiana, cu sediul la Bruxelles.

Keune Haircosmetics acorda o mare importanta laturii psihologice ale activitatii sale:  toate gamele de produse oferite de companie sunt realizate in urma unor indelungate consultari cu hair-stylistii din intreaga lume si, nu in ultimul rand, cu clientii, fiind elaborate si testate in cadrul Departamentului de Cercetare si dezvoltare al companiei, care dispune de un ultramodern laborator in Olanda. Nu e de mirare ca produsele Keune sunt exportate in peste 70 de tari, printre care in Romania, unde pot fi procurate prin intermediul Esteto.ro!

 

Distribuie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *